Niemiecka myśl motoryzacyjna
Dodane przez mderegowski dnia Marzec 14 2017 19:22:41

Niemiecka myśl motoryzacyjna - to hasło przewodnie tegorocznej edycji organizowanego przez nauczycieli germanistów projektu edukacyjnego „Niemieckie Kulturalia”.

Co sprawia, że auta niemieckich marek takich jak Audi, Mercedes, Opel, BMW czy Volkswagen chce mieć niemal każdy kierowca w swoim garażu?

 

Galeria


Treść rozszerzona

 Uczniowie I LO poznali kilka powodów i przyczyn sukcesu naszych zachodnich sąsiadów, dzięki trwającemu przez tydzień szkolnemu projektowi „Deutschland – wir leben Autos”. Historyczne korzenie, przewaga nad innymi producentami dzięki doświadczeniu, jasny i niezmienny wizerunek marek, solidne auta, rozpoznawalność marek na całym świecie, właściwe rynki zbytu i świetny marketing to tylko niektóre z powodów, dla których niemieckie samochody „rządzą na drogach”.
Dzięki projektowi uczniowie mieli możliwość lepszego poznania niemieckich marek samochodowych i ich historii, oraz przepisów ruchu drogowego, obowiązujących na terenie Niemiec. Poza tym znajomość podstawowych części samochodu, takich jak np. chłodnica, zderzak, hamulec ręczny, itd. sprawi, że wizyta w warsztacie samochodowym, nie będzie trudna, nawet dla płci żeńskiej.