I Liceum Ogólnokształcące im. Floriana Ceynowy w Świeciu - News

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Astrobaza

KONKURS

Powitanie

Witamy na stronie internetowej I LO im. Floriana Ceynowy w Świeciu.
Obejrzyj spot reklamowy KLIKNIJ
..........
Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" potwierdza, że I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. FLORIANA CEYNOWY w Świeciu jest wśród 500 najlepszych liceów w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2018 i przysługuje mu tytuł "Brązowej Szkoły 2018".
Konto bankowe Rady Rodziców przy I Liceum Ogólnokształcącym: 86 8168 0007 0001 6304 2000 0001

Przydział do grup j. angielskiego w kl. I

UWAGA!

W KLASIE PIERWSZEJ PRZYDZIAŁ DO GRUP JĘZYKA ANGIELSKIEGO NASTĄPI NA PODSTAWIE WYNIKÓW
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z TEGO PRZEDMIOTU

PODRĘCZNIKI OBOWIĄZUJĄ OD POCZĄTKU ROKU
GRUPA INTERMEDIATE ( i )
English File- Third edition, poziom intermediate, Oxford,
Christina Latham-Koenig – podręcznik i ćwiczenia
GRUPA UPPER-INTERMEDIATE ( ui)
English File- Third edition, poziom upper-intermediate, Oxford,

Zrób zdjęcie tej informacji lub sprawdź w wykazie podręczników na stronie szkoły

NASZE WYNIKI MATUR, mamy się czym pochwalić!

Zdawalność egzaminu maturalnego u nas to 92,3% (wszyscy, którzy nie zdali w maju, mają prawo do poprawki w sierpniu), natomiast w powiecie 79,4%, w województwie 83,2%, a w Polsce 85,3% (to są dane tylko i wyłącznie z liceów, bo gdyby dołączyć technika, to różnice na naszą korzyść są jeszcze większe!). Z ogromną radością informuję, że zdawalność matur w naszym liceum jest na wysokim poziomie!

Jednodniowa wycieczka nad Zalew Koronowski

Tuż przed wakacjami klasa I B z wychowawcą Bożeną Mischker wybrała się na jednodniową wycieczkę nad Zalew Koronowski i w okolice. Dzień zaczęliśmy odważnie wystawiając się na pastwę komarów w Rezerwacie Cisów Staropolskich, pan przewodnik opowiedział nam kilka ciekawostek o lesie i ruszyliśmy dalej w odwiedziny do uczącego w naszej szkole księdza Piotra do Suchej na Pomorzu. Zostaliśmy ugoszczeni kanapkami i sokami, po czym autokar zawiózł nas nad Zalew Koronowski, gdzie w dwóch grupach odbyliśmy około godzinny rejs po Zalewie, dzielnie towarzyszyły nam kormorany. Pogoda i nastroje dopisały, fajnie było pobyć razem w innym otoczeniu niż szkoła:) Bardzo dziękujemy księdzu za pomoc w organizacji wyjazdu.

Wycieczka do Łodzi

Ciepły czerwcowy dzień spędziliśmy poznając atrakcje i atmosferę Łodzi. Zanurzyliśmy się w zadumie w Parku Ocalałych przy Centrum Dialogu, miejscu poświęconym Żydom ocalałym z Łódzkiego Getta, przewodnik opowiedział nam również historię Łodzi w pigułce. Przenieśliśmy się do Muzeum Kinematografii działającym w kunsztownych wnętrzach Pałacu Schejblerów. Popatrzyliśmy w fotoplastykon i poczuliśmy się jak dzieci w towarzystwie Misia Uszatka, Reksia, Bolka i Lolka, Muminków i Smoka Wawelskiego. Następnie odbyliśmy spacer podziwiając kamienice na ulicy Piotrkowskiej, będąc tym samym w największej Strefie Kibica . Dotarliśmy do Manufaktury, ogromnego kompleksu handlowo-rozrywkowego na terenie dawnej fabryki Izraela Poznańskiego.

Po odpoczynku i posiłku zakończyliśmy naszą Łódzką eskapadę w Teatrze Muzycznym wspaniałym spektaklem Les Misarables-Nędznicy.

Wycieczka została organizowana przez wychowawców klas I, którzy dziękują w tym miejscu za wspólną wyprawę.

Test Sprawności Fizycznej

Wczoraj odbył się XIII Policyjny Test Sprawności Fizycznej, w którym nasza szkoła zdobyła II miejsce. Skład: Michał Manikowski, Miłosz Wąsikowski, Jakub Ratkowski, Mateusz Kociński, Hubert Różański i Roger Kufel. Natomiast w rywalizacji indywidualnej Jakub Ratkowski zdobył II miejsce. Wszystkim gratulujemy

Wicemistrzostwo województwa w siatkówce plażowej

Jakub Sawicki, Michał Manikowski oraz Miłosz Wąsikowski zdobyli wicemistrzostwo województwa w siatkówce plażowej. Gratulujemy również dziewczynom z "białego", które zdobyły mistrzostwo województwa.

Dzień Dziecka w I LO

Dzień Dziecka w I LO świętowaliśmy dnia 25 maja. Były filmowe scenki przygotowane przez klasy i zawody sportowe. Po zmaganiach przyszedł czas na wielki szkolny grill i lody, wszystko ufundowane przez Radę Rodziców. Komu słodkości było mało, mógł zakupić kawałek ciasta na cel charytatywny. Nad całością imprezy czuwała klasa II c, główny organizator. Tego dnia na Drzwiach Otwartych zagrał nasz zespół muzyczny w nowym składzie. Odwiedzili nas także tegoroczni absolwenci. Bawiliśmy się świetnie!

NABÓR

Świecka Piątka

W niedzielę 20 maja odbyła się piąta edycja „Świeckiej Piątki”, w której wzięło udział 164 zawodników z naszego miasta, powiatu, Torunia, Poznania i Warszawy. Bieg rozgrywany był w kategoriach wiekowych do lat 16, 19, 30, 40 i Nordic Walking

Powiatowa Licealiada w Siatkowce Plażowej

24 maja odbyła się Powiatowa Licealiada w Siatkowce Plażowej w Deczne. Chłopcy zajęli I miejsce w składzie : Jakub Sawicki, Michał Manikowski i Miłosz Wąsikowski. Dziewczęta zajęły II miejsce w składzie : Maja Trybuła, Anna Kowalska, Paulina Białecka.

Finał Konkursu Papieskiego

Dnia 19 maja 2018 roku uczennica klasy II c Monika Nowakowska wraz z opiekunem p. Pawłem Felczykowskim udali się na Finał Konkursu Papieskiego zorganizowany przez Instytut Tertio Millennio w Centrum Dialogu w Toruniu. Monika zdobyła V lokatę w Województwie Kujawsko - Pomorskim, za co gratuluję i zachęcam do udziału w kolejnych edycjach konkursów :)